dissabte, 29 de desembre del 2012

El 2012 mes a mes

GENER:
Primer assaig de "El penya-segat". Una obra d'arrels beckettianes que vam començar a treballar en un indret privilegiat constatant que l'espai modifica l'acció.

FEBRER:
Estrena de "Economia fàcil: entrevista al senyor Rocamora" a la zona postdata del Teatre Clavé. Una reflexió sobre l'origen de la present crisi econòmica.

MARÇ:
Tu i Jo programada a Porta4. Després de gairebé un any de la seva estrena, Tu i Jo retornava al barri de Gràcia, a Porta4, per tercer mes.

ABRIL:
Publicació de "El cuerpo expuesto" a Artezblai, la meva crítica de "Retrospectiva" de Xavier Le Roy representada a la Fundació Tàpies.

MAIG: 
Tu i Jo a la Caseta de la Coma de Burg. La possibilitat de representar Tu i Jo en un espai diferent on tot és possible, en un poble de 20 habitants i que vinguin 21 persones a veure'ns...

JUNY: 
Estrena de You and Me a Londres. Dues representacions de You and Me al Rich Mix del barri londinenc de Shoreditch i totes dues amb les entrades pràcticament exhaurides.

"El casament" obra finalista del premi de Teatre Breu Inicia't de Badalona.

JULIOL: 
Escrivint "Obsessió."

AGOST:
Madrid i reescrivint parts de Els Convidats de cara a la seva estrena.

SETEMBRE: 
Representació de "Economia fàcil: entrevista al senyor Rocamora" a Girona dintre la mostra d'art Domèstica.

OCTUBRE:
Tu i Jo a l'Espai Ridaura de Santa Cristina d'Aro.

Comencen els assajos de Avui és gairebé mai, obra de Pako Márquez per la qual n'estic fent la dramatúrgia.

NOVEMBRE:
Estrena de "Els Convidats" al Teatre Clavé. Una proposta teatral poc convencional que cerca mostrar els problemes de comunicació actuals a través del diàleg interromput i la dansa.

Comença el procés de (possible) publicació de la novel·la "Oblidant la Cristina".

DESEMBRE: 
Guanyador del Premio de teatro mínimo Dramaturgo José Moreno Arenas amb l'obra "Conversación 24".

You and Me a Catalunya Ràdio arran de les representacions fetes al Greenwich Theatre.

Primeres reunions del projecte de creació d'un curtmetratge basat en un conte de Pere Calders.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada